Storyboard Agency breidt directie uit met komst Joost Peper


Amsterdam, 11 juli 2023 - Storyboard, het toonaangevende influencer marketing bureau, verwelkomt de nieuwe operationeel directeur Joost Peper. Peper heeft 20 jaar ervaring in de reclamebranche bij gerenommeerde bedrijven als Fitzroy, VICE en MediaMonks. Als operationeel directeur neemt Peper plaats in de directie naast founder en CEO Martijn de Kemp en wordt hij partner bij Storyboard. Het bureau is voorloper op het gebied van strategie en onderzoek binnen de influencer marketing.

"Joost en ik kennen elkaar al jaren vanuit de creatieve industrie en dit was het moment om onze ervaring op het gebied van strategie, branded content & operations samen te voegen om de groei op een duurzame manier vorm te geven”, aldus Martijn de Kemp, CEO van Storyboard. "We hebben de ambitie om niet alleen onze klanten, maar de jonge branche te helpen versnellen en professionaliseren."

Peper is in zijn nieuwe rol bij Storyboard verantwoordelijk voor het leiden van de dagelijkse activiteiten en het actief uitbouwen van het team, mede dankzij de recente Unilever samenwerkingen. “Ik had steeds meer het verlangen om verbinding, slagkracht en snelheid op te zoeken. Het clubhuisgevoel bij Storyboard in het oude bankgebouw op de Kerkstraat is aanstekelijk. Pionieren met een klein team slimme en enthousiaste types geeft iedere dag weer het gevoel dat we stapje voor stapje de wereld veroveren. Daar doe ik het voor”, aldus Joost Peper. 

Peper heeft meer dan 20 jaar ervaring in de (digitale) marketing en het management van internationale multidisciplinaire teams. Als voormalig Head of Production Films & Content EMEA bij Media.Monks en Chief of Projects and Operations bij VIRTUE Worldwide, leidde Peper de snelle groei van het bedrijfsportfolio van nieuwe en bestaande klanten, waaronder Anheuser-Busch InBev, Microsoft, Sonos, Nike, Johnnie Walker, Adidas, Unilever en andere toonaangevende merken.

Over Storyboard

Storyboard is een toonaangevend influencer marketing bureau gevestigd in Amsterdam. Het bureau biedt merken strategische, datagedreven oplossingen om hen te helpen de juiste influencers te vinden en hun boodschap effectief over te brengen naar de doelgroep. Met een focus op de evidence based influencer marketing werkt Storyboard voor kritische, nieuwsgierige en innovatieve merken die zich bezighouden met de consument van vandaag en morgen. Storyboard werkt onder andere voor merken als AXE, Dove Men+Care, Duvel, Liefmans, Postcode Loterij, Rexona, Robijn en Statiegeld Nederland. Voor meer informatie: www.storyboard-agency.com


Vorige
Vorige

Storyboard presents: The Museum Of Influence #Adnight

Volgende
Volgende

Storyboard aan de slag voor personal care merken Unilever.