THUISBEZORGD - WHAT'S FOR DINNER?

Briefing: Op 1 april lanceerde Thuisbezorgd de nieuwe TV-campagne met als thema: What’s for Dinner. Thuisbezorgd vroeg Storyboard een campagne te ontwikkelen die aansluit op de TV-campagne, waarbij we ons richten op de lastig op tv te bereiken millennial doelgroep. In de campagne moet Thuisbezorgd.nl een antwoord worden op de dagelijks terugkerende vraag: wat eten we vandaag.

Oplossing: Ferry Doedens weet in ieder geval altijd een goed antwoord op deze vraag. Voor onze tweede samenwerking met Thuisbezorgd.nl schittert hij in drie video’s waarin dit dilemma centraal staat. Een van deze herkenbare video’s tackelt het eet-dilemma op Koningsdag. Dit is niet de eerste keer dat wij ons hebben laten inspireren door een feestdag, de vorige campagne voor Takeaway.com draaide namelijk om nieuwjaarsdag. Deze internationale samenwerking had Kaj Gorgels in de hoofdrol.

Resultaat: De campagne is goed ontvangen bij de beoogde doelgroep, maar ook bij verschillende vakmedia. In totaal hebben we bijna 5,5 miljoen mensen bereikt en 1,3 miljoen videoviews gegeneerd. De KPI’s zijn behaald met 160%.