Pernod Ricard kiest na pitch voor Storyboard


Amsterdam, 21 februari 2024 - Storyboard gaat aan de slag voor Pernod Ricard in zowel Nederland als België. Na een succesvolle pitch voor het Italiaanse premium gin merk Malfy, zal het bureau deze zomer een campagne lanceren met een centrale rol voor influencer marketing. Het eerste resultaat van deze samenwerking zal al in het voorjaar te zien zijn.

"Influencer marketing is een domein waarbinnen nu continuïteit en verdieping wordt gezocht," verklaart Robert Vogelaar, Senior Brand Manager bij Pernod Ricard. "Storyboard heeft ons tijdens deze pitch weten te inspireren met hun vernieuwende kijk op dit vakgebied, gebaseerd op gedegen consumentenonderzoek. De combinatie van creativiteit en strategische inzichten gaf de doorslag. Malfy is een van de merken in ons portfolio waarin veel groeipotentie zit, en we zijn enthousiast om samen groots in te zetten op dit prachtige merk."

Martijn de Kemp, oprichter van Storyboard, voegt toe: "Deze samenwerking biedt een fantastische kans om met Malfy een merkverhaal te vertellen dat gaat over Italiaanse smaak, in combinatie met het typische gevoel van verlangen naar de zomer wat we in de lage landen zo goed kennen.”

Over Pernod Ricard & Malfy

Pernod Ricard, wereldwijde onderneming met een rijke geschiedenis in gedistilleerde dranken en wijn, heeft het premium gin merk Malfy aan haar portfolio toegevoegd. Pernod Ricard is internationaal één van de grotere drankdistributeurs met rond de 8,5 miljard omzet met merken als Absolut Vodka, Ricard, Ballantine’s, The Glenlivet, Jameson, Martell, Havana Club, Beefeater, Malibu, Perrier-Jouët en Malfy. Malfy, vernoemd naar de Amalfi kust in Italië, staat bekend om haar exclusieve en extravagante uitstraling. Met Gin Rosa als vlaggenschipproduct, biedt Malfy een unieke selectie van premium gins voor liefhebbers van verfijnde smaken.

Over Storyboard

Storyboard is een toonaangevend influencer marketing bureau gevestigd in Amsterdam. Het bureau biedt merken strategische, datagedreven oplossingen om hen te helpen de juiste influencers te vinden en hun boodschap effectief over te brengen naar de doelgroep. Met een focus op de evidence based influencer marketing werkt Storyboard voor kritische, nieuwsgierige en innovatieve merken die zich bezighouden met de consument van vandaag en morgen. Storyboard werkt onder andere voor merken als AXE, Dove Men+Care, Duvel, Liefmans, Postcode Loterij, Rexona, Robijn en Statiegeld Nederland. Voor meer informatie: www.storyboard-agency.com


Volgende
Volgende

Holland & Barrett kiest na pitch voor influencer agency Storyboard